Saturday, August 29, 2009

Article ( Luna fantasiku )




Ditemui semasa majlis pelancaran drama ini, Nana mengakui yang dia sememangnya mempunyai minat yang mendalam dalam bidang lakonan dan bercita-cita untuk menjadikan bidang lakonan sebagai kerjayanya apabila tamat belajar nanti.
“Peluang berlakon di dalam drama ‘Luna Fantasiku’ memang satu tuah kepada saya. Saya sama sekali tidak menyangka yang saya berpeluang menonjolkan bakat saya dalam bidang lakonan sedangkan di sekolah saya memang aktif dengan aktiviti kesenian seperti menyanyi dan menari.
“Semuanya bermula apabila wakil Maverick+Co memberi peluang kepada saya untuk menjadi ‘talent’ mereka. Ketika itu saya dan kawan-kawan sedang membeli-belah di pusat membeli-belah The Curve. Selepas beberapa hari, mereka memberitahu yang saya perlu menghadiri satu uji bakat untuk berlakon dalam satu drama online. Teruja dengan peluang
itu, saya beranikan diri untuk mencuba dan akhirnya ditawarkan memegang watak Luna.

No comments:

Post a Comment